Geelgouden ring met drie parels

ring met drie parels

Een geelgouden ring met drie parels

Dag Mark, 

Afgelopen zondag was de cirkel rond, letterlijk en figuurlijk. Na lange tijd weer een ring om mijn vinger die staat voor mijn 3 mannen: manlief en 2 kinderen. Prachtig hoe dit nu dan ook letterlijk vorm gegeven is in de prachtigste ring die ik me kan wensen. Subtiel, zéér verfijnd en met zachte rondingen weerspiegeld de ring expliciet mijn emoties in een vorm die mijn verwachtigen overtreft. Het is werkelijk een juweel van een ring, met parels 😉

Dankjewel dat je mijn wensen zo fantastisch hebt weten te vertalen naar het bijzonderste sieraad dat ik bezit en nu dagelijks met plezier draag…

Hartelijke groet,

Susan

2 gedachtes over “Geelgouden ring met drie parels

    • Bedankt voor uw reactie. De parels liggen iets verdiept in het materiaal van de ring. Ze worden op hun plaats gehouden door een gouden staafje in het midden van de parel. Ofschoon de hardheid van parels slechts 2,5 tot 5 is, zijn parels buitengewoon vast. Het is bijna onmogelijk ze met de hand stuk te maken. Uiteraard is het mogelijk dat als u ergens hard tegenaan stoot, ze er af breken. Ze liggen immers op de ring.

Geef een reactie

