Roodgouden trouwringen met zand uit de Rode Zee bij Egypte

trouwringen met zand uit de Rode Zee bij Egypte

Trouwringen met zand uit de Rode Zee.

Roodgouden trouwringen met zand verwerkt in een transparant materiaal. Zand heeft overal op aarde een andere samenstelling en kleur en zegt dus veel over de locatie waar het gevonden wordt. In het zand in deze trouwringen zitten stukjes rode koraal dat afkomstig is uit de Rode Zee bij Egypte.

2 gedachtes over “Roodgouden trouwringen met zand uit de Rode Zee bij Egypte

  1. Geweldige ringen! ik zou ze graag willen voor mijn huwelijk, wat is de prijs? Is het mogelijk om ze te bestellen, ik woon namelijk in Suriname, maar heb familie in nederland?

    • Beste Maarten Groot
      Het ik heb nog 1 vraagje :
      U geeft aan dat u ook een zakje zand van mij nodig heeft, maar ik zou graag het zelfde zand willen als op het plaatje, is dat ook bij u te verkrijgen?

Geef een reactie

